Aishwarya Rai a vorbit despre importanța băncilor de celule stem

Actrița Aishwarya Rai, care figurează ca personaj principal în noua campanie de publicitate a LifeCell – prima bancă de celule stem din India – spune că reclama arată momente între părinți și din călătoria oamenilor spre stadiul de părinte.

„Aceasta este o campanie interesantă care poziționează băncile de celule stem ombilicale ca unul dintre alte lucruri importante pe care părinții ar trebui să le ia în considerare pentru copilul lor. Producătorul filmului a capturat momentele din viața părinților care doresc să facă tot posibilul pentru copilul lor. Cupluri gravide din întreaga țară s-ar referi cu ușurință la acest film ca o parte a călătoriei lor spre stadiul de părinți”, a declarat Aishwarya Rai.

Campania națională – Ayushmaan Bhava – are ca scop sensibilizarea și creșterea absorbției serviciului băncilor de celule stem.

Aishwarya Rai despre bancile de celule stemÎn video, actrița, care este căsătorit cu actorul Abhishek Bachchan și are o fiică pe nume Aaradhya, vorbește despre importanța păstrării de celule stem din cordonul ombilical la naștere, care poate preveni apariția multor afecțiuni medicale și să ofere un fundament sănătos pentru un copil de a trăi o viață lungă și sănătoasă.

Conceptualizat de echipa de creație de la McCann Mumbai și executat de către Agenția de producție Electric Dreams, campania a fost lansată după ce băncile de celule stem ombilicale au început să practice prețuri tot mai accesibile.

V. Ravi Shankar, director de marketing al brandului, a declarat: „Ayushmaan Bhava este de așteptat să se conecteze cu publicul larg în întreaga țară și să poziționeze acest serviciu ca o binecuvântare de viață dat la momentul nașterii”.

Campania va fi lansată prin televiziune, print, și mass-media multiplex, cu reclama de televiziune difuzată în cinci limbi, inclusiv hindi, marathi, telugu, tamil și bengali, timp de patru săptămâni.


Cu un Like vezi tot ce publicăm:

Ai ceva de adăugat?...

*